De afgelopen periode zijn we druk bezig geweest met de ontwikkeling van een geheel nieuwe online omgeving voor onze klanten. Met deze Portal verhogen we de service, kwaliteit en bereikbaarheid van onze dienstverlening. Nu zijn documenten, zoals onderhoudscontracten, certificaten en inspectierapportages en de status van je brandbeveiligingsproducten 24 uur per dag in te zien.
Een aantal functionaliteiten van de Saval Portal:
Inzicht in al je vestigingen en de bijbehorende objecten (brandblussers, brandslanghaspels, noodverlichting enz.):
Het aanmaken en wijzigen van contactpersonen en contactgegevens voor je organisatie:
Duidelijk inzicht in al je veiligheidsmiddelen met gegevens zoals conditiemeting, productiejaar, exacte locatie met een scala aan filtermogelijkheden:
Inzage en de mogelijkheid tot het downloaden van alle relevante documentatie omtrent je brandbeveiliging, zoals: onderhoudsrapportages, onderhoudscertificaten, offertes enz:
Meer weten? Plan een demonstratie over de mogelijkheden in met je contactpersoon binnen Saval en ontvang een inlogcode om zelf aan de slag te gaan of gebruik het contactformulier. Het adres van de portal is https://portal.saval.nl/